10/12 2008 - Min ögonsten


Gud, vad jag känner mig pedagogisk idag, detsamma var igår. Lyssna här ska ni få höra! 
Följande scen kommer från igår eftermiddag när jag (E) kommer in till vår toalett där William (W) sitter på toasitsen halvt nere i toastolen:

W - Jag sitter fast mamma!
E - Jaha, och vad tycker du att vi ska göra åt det då?
W - Vi köper en ny William!
E - Nej, men det går ju inte. Mamma vill ju ha sin William.
W - Jaha. (funderar en stund och säger sedan med ett glatt leende)
W - Då får du hämta sasken! (saxen)

Han är för söt vår lilla son, älskar honom <3

Kommentarer
Postat av: a

hihi, sött:D längtar tills jag skaffar barn!

2009-01-04 @ 00:23:08
URL: http://anaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0