11/12 2008 - Dagen och nya bilder

   
Min son William är sååå fin! Sista bilden är på pappa och son, älskar dem båda <3
Nu är William i säng och jag ska sätta mig och göra lite på observationsuppgiften vi har fått i skolan, jag har börjat skriva lite men det är en hel del kvar att pränta dit tills vi ska ha seminarium på tisdag nästa vecka. Då måste jag vara klar till 75 % och det är ganska långt mot var jag är nu.


 
Jag och min son William <3
Annars idag har vi varit i skolan och filat på vårt grupparbete och det kommer att bli sååå kul och spännande att spela upp vår dramauppgift för resten av klassen (vi är ca 60 elever i min klass, så det är många som kollar på!!!). Om jag känner mig själv så kommer jag att vara sjukt nervös och bli helt stum precis innan framträdandet men när vi väl kommer igång så släpper alla spärrar...hoppas jag i alla fall :P


 
Min sambo och fästman Daniel <3
Satt och tittade igenom alla våra bilder på datorn nyss och jag hittade en massa fina bilder på oss, så jag bestämde mig för att lägga upp några av dem här på bloggen (ovan och nedan). De mesta av fotona är från i somras, men några är äldre och några nyare...



Jag och syrran sa alltid att William var ett exemplar av Homo Bebisus, han är min <3
Dessutom hittade jag denna ursöta bild på William när jag tog studenten, han var då nästan sex månader <3


Håll nu till godo till nästa gång vi hörs!
Tjo och Hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0