4/12 2008 - Möte om lagets framtid


Idag har jag haft VFU med klassen igen, det var ju ett tag sen nu. Det var jättekul att träffa alla små barn igen och herregud vad stora och mogna de har blivit på bara ?? veckor.
Vi har idag bland annat haft svenska, matematik och sett på en film om brandsituationer. Dessutom har vi öppnat klassens chokladkalender och läst en bok om Sune. Jag ska dit imorgon igen och ha ett av de lektioner som vi är tvugna och ha....en kreativitetslektion och det ska bli kul!


Nu ikväll har vi haft löparträning, men i och med att det är så halt och att mitt knä ibland är opålitligt så gick jag och syrran en snabb promenad istället. Efter träningen samlades allihop i klubbstugan för att fika samt ha ett möte om lagets framtida träningar. Saken är nämligen den att vår inomhus-träningshall har brunnit och saneras för tillfället och det är strängt förbjudet att vistas i lokalen...alltså har vi ingen hall att utföra våra träningar i.
Vi ska nu träna utomhus altenativt på konstgräs måndagar och onsdagar mellan klockan 18.00 och 19.30, det är med blandade känslor jag meddelar detta. Jag älskar att träna fotboll och tycker på ett sätt att det är bra att träna två gånger i veckan, dels är jag en person som ALLTID fryser när temperaturen sjunker under 20 grader celsius :P
Aja, bara att gilla läget!!!


Det var allt för ikväll, nu ska jag gå och kolla på Criminal Minds på kanal 5.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Syss!!! DU ÄR BÄST! ÄLSKAR DIG MASSA. PUSS PÅ DIG <3<3<3 // ELIN ECKERLID ( SIISSSS)

2008-12-04 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0