19/4 2009 - Knäproblem IGEN !?!

Nu är jag hemma iaf och jag har ätit kvällsmat (har inte käkat sen frukost pga matchen idag). Matchen gick inget vidare, inte så bra alls faktiskt. Matchen var borta mot Lidköping och vi förlorade med 4-0.

I första halvleken fick Schander ont i huvudet efter att ha fått en boll där på träningen i onsdags, så hon vågade/kunde inte spela. Dessutom skadade Hanna foten, som tur var är inget brutet men det blir ingen fotboll för henne på ett tag :(
Så som ni förstår blev det inte många spelare kvar och i hela andra halvleken spelade vi med bara en avbytare!!!

Jag fick en boll i mellangärdet i första halvleken och föll ihop, spelade trots detta vidare och mot slutet av andra så ville inte mitt högerknä vara med längre och det började knäcka och ha sig när jag rörde det :P Konstigt, konstigt... men jag har ju opererat korsbandet så det borde inte vara någon fara!!! Får se om jag tränar imorrn, men jag vill <3

Så här ser mitt högerknä ut i genomskärning, inte så kul! Men men, det som inte dödar härdar :)



Aja, ha en fortsatt bra kväll
XoXo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0