20/4 2009 - Tick tack, tick tack, tick tack

Klockan går...bara 5 dagar, 18 timmar och 11 minuter kvar innan startsignalen går på söndag då vår seriepremiär stundar mot Igelstorp i division fem!!! Om jag kan vara med blir det en ännu bättre känsla.
Carola (vår huvudtränare) tittade på knät idag och verkade inte alltför positiv, men jag har hört att hoppet är det sista som lämnar människan.

Mamma skulle försöka fixa in mig till läkaren på vårdcentralen torsdag eller fredag och jag hoppas på ett positivt besked, det är ju detta jag väntat på hela den sega höst- och vintersäsongen <3

Aja, idag var det träning iaf och det var en stark trupp på typ tio spelare (inkl jag vid sidan) som entrade planen i Stenstorp. Tränarna meddelade hela 15 återbud med skador, sjukdomar, jobb och studier. Det blev en träning med mycket skott och spel, men även lite styrka och en stafett i slutet av passet!

Ha en fortsatt trevlig kväll, jag ska käka kycklingwok som min älskade sambo och livskamrat har fixat åt mej <3 <3
XoXo /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0