25/4 2009 - Sommar och sol

I morse åkte sambon till en orienteringstävling för att hjälpa till lite med att sätta ut kontroller. Jag och sonen åkte till farsan för att hälsa på lite och det blev en för- och eftermiddag med mat, fika, mys iu trädgården, fotbollsspelning med William och lastmaskinsåkning.
Dessutom vågade sig sonen upp på en av farsans hästar (Alomina) och det blev en liten promenad i det soliga vädret :)

Annars idag har jag tvättat lite kläder, sambon har varit och handlat och sen fixade vi lite pizza tillsammans med vår lilla son. Mysfaktorn var hög!!!
Nu ska jag snart gå och lägga mej för imorrn gäller det; blir det någon seriepremiär för mitt knä eller inte?!?


Frukost: Dubbelmacka med smör, skinka och tomat. Ett glas apelsinjuice.

Fika: En glasstrut med lite chokladsås på, kaffe till detta.

Middag: Kött, potatis och brunsås, vatten till detta.

Fika: En chokladmuffins och en kopp kaffe.

Kvällsmat: Två pizzabitar med tomat, ananas, bacon, skinka och ost (hemgjord), två glas citronvatten.
 
Övrigt: Daim-kulor, lite potatischips, en clementin och två glas vatten

Motion: En kort promenad



Det var allt för idag!
XoXo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0