24/12 - Årets julklappar :)

Detta fick jag i julklapp

Två st bäddset (min mormor)
Olja mot torr hud (mina faddrar)
Set med bla badolja, body lotion och (svärmor och svärfar)
SmartBox "En skön dag" (morsan och Anders)
En servis (morsan och Anders)
Pengar till PS3 (morsan och Anders)
Pengar till The Studio-besöket (morsan, Anders, sambon och sonen)
Startpaket med SingStar (sambon och sonen)
Sällskapsspelet Melodifestivalen (sambon och sonen)
Pengar (farsan och Helga)
Biobiljett (syss)
Två par sockar (sambons syrra)
Ett paket kaffe (Raggarn och Roffe)


Detta fick sonen i julklapp

Boken Mamma Mu och Kråkan firar jul (mina faddrar)
En tomte och en tomtemor i porslin (hans gammelmormor)
Spelet Mix-Max (hans gammelmormor)
Spelet Hyveltjuven (hans morfar och Helga)
En tramptraktor med skopa och vagn (hans morfar och Helga)
Sex par kalsonger (hans farmor, farfar och faster Åsa)
En lastbil av lego (hans farmor och farfar)
En liten hjullastare (hans farmor och farfar)
En tomteprydnad (Raggarfarmor och Roffe)
En cd-skiva med Pippi (mej och sambon)
En bärbar DVD-spelare att ha i bilen (mej och sambon)
En t-shirt med blått och svart tryck (hans moster)
En bobb (hans mormor och beste)
Ett påslakan-set (hans faddrar)


Uppdaterar allt eftersom!
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt fin header! :D

2009-12-29 @ 14:03:34
Postat av: Hanna

Fin blogg och hoppas att du har de bra! =)

2010-01-01 @ 13:13:56
URL: http://hhannaanderssonn.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Var lite klantig och svankade ryggen när jag körde benlyft, höger sida länden gick åt helvete och att böja mig alls var inte att tala om.. :S

2010-01-05 @ 12:32:54
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Maj

Fick du inget av Edward? Dåligt.

2010-03-17 @ 21:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0