13/2 2009 - Fredag den 13:de

Fredagen den 13:de, ja...
Jag är inte skrockfull, men det är klart att man tänker på vad som kan gå fel...men men! Idag är det bara glada och roliga tankar för ikväll ska jag och sambon fira lite, dels har han namnsdag idag och dels är inte jag hemma imorrn på alla hjärtans dag för jag spelar cup i Tibro. Den ska vi rocka!!!

Idag har jag mycket att göra:

•         Lämna William på förskolan 7:45

•         Tacklas med alla pensionärer på mataffären - måste handla lite mat och sånt tills i helgen

•         Göra klart grovplaneringen för temaveckorna om rymden - VFU:n börjar på måndag

•         Packa inför fotbollscupen imorgon

•         Städa

•         Duscha

•         Hämta William på förskolan 14:00

•         Laga massa mat - både varmrätt och dessert

•         Mysa med familjen framför TV:n

Nu har jag sååå mycket att fixa :P
Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0