22/2 2009 - Stolt flickvän/sambo/fästmö

Hej hej!
Idag har min älskling åkt Öppet spår på Vasaloppet...9 mil av slit, snökaos, skidor och MASSSOR med folk. Han kom i mål efter 8 timmar 48 minuter och 13 sekunder, fatta att jag är stolt över honom. Du är bäst, min Daniel <3 Saknar dej och vill att du ska vara hemma och bara hålla om mej lääänge!!!

Annars idag har jag och sonen varit och besökt mamma och det blev mycket mat, kaffe, fika, mys med sonen samt en runda på tipspromenaden (gick inget vidare, frågorna var supersvåra!). Dock utan sonen för sträckan var alltför lång för hans små och korta ben, hunden fick dock följa med :P Dessutom sprang jag typ var tionde minut till mammas dator för att se om Daniel hade åkt förbi hans bästa kompis Johansson på tävlingen (älsklingen vann till slut, hihi).

Aja, det var allt för idag :)
Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Evelina

haft en bra fettis dag (?) :P



heter också evelina

2009-02-24 @ 19:25:40
URL: http://evelinstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0