3/2 2009 - Träningslägret spikat...ÄNTLIGEN!!!



Den 3-5 april 2009 bär det av på träningsläger med herrlaget, ska bli sååå underbart att få komma iväg och träna på ett helt nytt ställe.
Dessutom ska det bli superkul att få umgås lite med töserna på fritiden också och inte bara på fotbollsplanen. Åhh, vad jag längtar!!!

Dock får vi ju umgås lite nu på lördag då det är dags för bowlingkampen för hela laget! Jag suger sjukt mycket på denna hopplösa sport (om man nu kan kalla det sport att kasta iväg ett klot med världens fulaste skor och ett glas cider i handen ;P), men jag hoppas att jag inte gör bort mej totalt. Då lär ju töserna (speciellt Linda, Josse, Camilla och Elin B) reta livet ur mej <3 aja, då bjuder jag på den i så fall.

Uppdaterar mer om detta i helgen eller tidigt nästa vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0