13/1 2009 - Äntligen!

Nu har Daniel åkt in till skolan och lämnat in min uppgift "Att följa ett barn", sååå j*la skönt att den är klar och färdigskriven :) Den uppgiften har jag verkligen bara skjutit längre och längre bort ifrån mig, men igår kväll efter träningen kände jag panik: den skulle ju lämnas in senast idag!!!
Så jag satt med den ett tag igår, tack Mikaela för att du scannade och skickade blanketterna till mig, TUSEN TACK!!! Men nu är den inlämnad i alla fall *puh*

Ikväll är det party, mat och dricka hemma hos Anna tillsammans med kreativitetsgruppen, superkul. Synd bara att inte Lotta kunde komma, attans att hennes ena barn fick maginfluensa. Hade varit kul att träffa alla ihop, men men...hoppas att det blir kul ändå!

Kram och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0