19/1 2009 - Ekonomi



Gud, vad tråkigt det är med ekonomi!!! Jag erkänner; jag är sååå fruktansvärt j*la dålig på att spendera mindre, spara mer och tänka innan jag handlar. Är det okej älskling?!? Jag vet om detta och jag ska försöka att bättra mej, men jag lovar inget. Jag föddes så här; med shoppingbegär, anti-fönstershopping och f*n-och-hans-moster.

Men nu ska det bli ändring, hell yeah!!! Jag ska bli tråkiga Spara (tönten i Lyckoslanten ni vet) med ljust fint hår, second hand-kläder samt en tjock och fin spargris. Detta vare sig jag vill eller inte :P
Jag hörde förresten på "Efter Tio" att det numera finns ett eget och modernt ord för second hand-kläder, jodå....VINTAGE!!! Herrejesus, vilka moderniteter. Kan det inte bara få heta second hand?!?

Snart träning så jag kan bli lite piggare och positivare.
Hej hopp :/ 

Kommentarer
Postat av: Maria

Läs gärna min blogg! Där får du höra om mode, skönhet och skvaller! <3:)

2009-01-19 @ 18:04:20
URL: http://miabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0