30/1 2009 - Fullspäckad helg

Imorgon fyller sonen år och det är mycket som ska fixas och gå ihop i min vardag med skola, familj, träning och alla dessa kalas i början av året.
Här är mitt tjocka schema för denna helg:


Fredag 30/1

•         William är på förskolan 7:45 - 14:00, ska ta med glass till de andra barnen eftersom han fyller år imorgon

•         Gå till stan och kolla på födelsedagspresent åt William som min pappa kan tänkas köpa åt honom

•         Plugga och läsa kurslitteratur till våra uppgifter

•         Städa lägenheten till alla kommande kalas i helgen

•         Käka mongolisk mat på Shang-Hai för att fira William


Lördag 31/1

•         William fyller 3 år, GRATTIS!!!

•         Frukostkalas för halva min släkt, 9:30

•         Pappa och Helga kommer vid 16:00 och ska käka hemgjord pizza med oss

•         Plugga och läsa kurslitteratur

•         Ringa Emelie tillsammans med William och gratulera på 3-årsdagen, grattis!


Söndag 1/2

•         Min morbror fyller 48 år, grattis!

•         Frukostkalas för Daniels släkt, 9:30

•         Städa i ordning inför veckan

•         Plugga och läsa kurslitteratur

•         Hälsa på Helena (min VFU-handledare) och gå igenom temaarbetet om rymden samt mina uppgifter från skolan

Puh, lika bra att börja  tag i allt då...


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Frukostkalas, vilken rolig idé! :D

Det måste jag få ha någon gång ;)

2009-01-30 @ 12:03:33
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte behöver du plugga på helgen Evelina, så mycket finns det inte att läsa :) Hoppas alla kalas blir trevliga. Själv ska jag åka till Danmark med familjen över helgen och tänker inte plugga...

2009-01-30 @ 19:42:02
URL: http://iasmat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0