9/1 2009 - Uppdatering från mitt liv

Hej allihopa!!!

Gud vad mycket det har hänt sen sist jag skrev här, jag orkar verkligen ta upp allt. Men jag kan i alla fall säga att det har varit en underbar jul och nyår med hela min familj, släkt och vänner.

Igår hade vi redovisning i våran ena kurs...det var superkul och allt gick sååå bra. Jag var väldigt nervös innan och visste absolut inte hur det hela skulle gå. Men allt gick som vi hade planerat och det var jättekul att få spela upp vårt skådespel för de andra.

GRATTIS ANDERS PÅ 49-ÅRSDAGEN, ha en bra dag med mycket god mat och trevligheter :)

Nu ska jag, sambon och sonen åka till Daniels mamma och fika lite. Jag och William har bakat en sockerkaka med chokladbitar som vi ska ta med upp dit :)

Ha en trevlig dag så hörs vi snart.
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0