27/7 2009 - Några sommarstunder

Cykeltur
En fin eftermiddag var jag, sonen, morsan, Timon och Daniels mamma Linnéa ute på promenad och självklart skulle sonen träna på att cykla med sin "stora cykel".
Så här såg det ut:

 
Sonen posar med sin cykel

 
Linnéa, morsan och Timon ser ut att ha trevligt tillsammans


Sonen cyklar och Linnéa har svårt att hinna med :)


Veckan med syrran
Helgen vecka ?? var jag på kusten och myste, men när söndagen kom var jag tvungen att dra hem för att jobba min sista vecka - syrran åkte med mej hem.
Det blev en vecka med mys, onyttig mat och umgänge med mina två syskon.
Lite bilder från vår vecka:

 
Syss och jag hade lite svårt med att få upp korken på CocaCola-flaskan :) 

  
Jag och syss gjorde ansiktsmasker på oss själva och posade på lite kort 

 
Våra frukostar bestod mest av vitt bröd med supersmarrig Nutella på <3
Dessutom drack vi litervis med CocaCola



Jag funderar en stund


Besök hos farsan under mysveckan
Under min sista jobbvecka hemma hann jag och syss även med att besöka vår farsa en stund - alltid lika mysigt att få komma ut på landet och njuta av friden som råder där ute <3 sen är ju farsan inte helt fel att besöka heller :)

 
Jag posar med mina nya tuffa solglasögon


Syss och farsan grejjar med farsans nya sågverk


Clownföreställning på kusten
En förmiddag hade de en liten föreställning på vår camping och självklart ville sonen dit och kolla!

 
Clownen Max i action

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härliga bilder med ansiktsmasker asså... sååå heta ;)

2009-08-06 @ 02:19:03
URL: http://underthesamemoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0