4/7 2009 - Skövde med tjejerna

Igår var jag och några av mina tjejjer i Skövde och det var en supertrevlig och mysig kväll <3
Får snart bli en kväll till - men då får alla tjejjer se till att följa med!!!


 
Jag och Shadan posar på tåget - by the way var tågresan som att sitta i en bastu, ca 35-40 grader typ i vagnen.
Shadan är en linslus och Nettan likaså <3



Innan vi träffade Snogis (Linda - hahaha) gick vi en sväng på stan och Nettan, som är en sann shopaholic, köpte två nästan likadana kjolar - älskar dejj ändå <3


 
När vi väl träffade Snogis gick vi till restaurang Riviera - supergod mat och trevligt sällskap, kan det bli bättre?!?
Troligtvis inte! 

Förrätt: Tzatziki med nybakat bröd
Varmrätt: Pepparbiff med råstekt potatis, pepparsås och råstekta grönsaker
Dryck: Två Xider cactus/lime



  
Vid halv nio var Shadan tvungen att åka hem till sin lilla dotter (slut på barnvaktstiden) och vi begav oss till järnvägsstationen för att lämna av henne.
Väl på stationen insåg vi att tåget som skulle gått 18.32 inte gått ännu pga vagnfel.
Det blev till att ringa kundservice för att kunna ta en taxi - tyvärr fick Shadan inte ta en taxi utan vi fick vänta tills tåget gick en timme senare!?!


Shadan kom med en klockren kommentar, när vi väntat typ en timme på tåget och det till slut kom in på perrongen i Skövde:
"Det är som när man är riktigt, riktigt hungrig och till slut får mat"
Hahahaha <3


Min, Nettans och Snogis kväll fortsatte på Pim´s och det blev mycket cider, prat, mys och skratt <3
Vid ett hämtade min superfina brorsa oss i Skövde och skjutsade hem oss
TACK BRORSAN!!!


Uppdaterar mer om dagen idag senare
XoXo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0