15/6 2009 - Ledsen för dålig uppdatering

Hej alla trogna läsare!
Ni får ursäkta att jag inte har uppdaterat bloggen på ett tag, men det finns två anledningar till detta:


Jag har varit sjuk sedan förra onsdagen och detta har medfört att jag är sååå trött i hela kroppen.
Jag har ont i halsen, näsan och ögonen rinner hela tiden, jag hostar på nätterna och dessutom är jag stel i hela kroppen :(
Så numera går jag på Ipren, Alvedon, nässpray och halstabletter - skitjobbigt och supertråkigt :P

I fredags tog min brorsa studenten och detta har fört med sig en hel del arbete med städning, matlagning, fixande och donande. Har varit jättekul, men också jobbigt när jag samtidigt är sjuk :P


Så har jag nog förklarat för er så att ni har mer förståelse över min situation och att ni förlåter mig.
Ska försöka uppdatera med lite bilder på studenten samt balen när jag hinner/orkar!


Det var allt för denna gången!
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: Limp

tack för blommorna evve! :D<3

2009-06-15 @ 14:06:04
Postat av: breman

det är studentsjukan :P

2009-06-16 @ 21:35:25
Postat av: Michaela

Grattis på födelsedagen söter! :D

2009-06-18 @ 16:09:42
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: tora

krya på dig

2009-06-22 @ 00:02:43
URL: http://toriz.blogg.se/
Postat av: Elina

Kolla in på min blogg och svara på dagens gåta, priser väntar. www.eniis.blogg.se

2009-06-25 @ 12:14:29
URL: http://eniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0