25/6 2009 - Mycket har hänt sen sist...

... och jag ska försöka uppdatera er lite:


Sonen har börjat på den nya förskolan och han trivs som fisken i vattnet.
Stor utegård och mååånga nya kompisar - kan det bli bättre?!?


Midsommar tillbringades på kusten och det blev god mat, trevligt sällskap och självklart en hel del jordgubbar.
Älskar jordgubbar <3


Har börjat jobba och det är fullt upp.
Men bättre det än att slöa i flera timmar :P


I och med att jag varit sjuk i nästan tre veckor så har varken blivit någon träning eller match för min del - jag saknar töserna och fotbollen enormt mycket <3
Och tyvärr blir det ingen match mot Igelstorp för mej heller, då väntar jobbet :P
Lycka till tjejer, ni klarar er utan mej!!


Jag har även fyllt 22 år och fått en del presenter - mest pengar, men även en spa-dag *wieee*
Gud, vad tiden går :P


Från och med nu ska jag skärpa mej och blogga oftare - iaf fram tills vi åker till kusten vecka 30, underbart <3


Hörs imorrn bitti, jag jobbar kvällen!
XoXo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0