2/6 2009 - Dagens redovisning

Idag har jag och Marie redovisat vår affisch och handlingsplan över hur skolan bäst arbetar när de konstaterat att en elev har blivit utsatt av sexuella övergrepp - hemskt ämne, men det är vanligare än man tror. Tyvärr!!
Redovisningen gick iaf jättebra och vi är nöjda med vår insats, imorrn ska arbetet skickas in och sen får vi tillbaka det inom 18 arbetsdagar. Efter det kan jag ta sommarlov - måste även fixa iordning min komplettering, men det borde gå fort som en racerbil :)


Jag och sambon har lunchat idag och det blev att hämta mat från Presto, en salladsbar på Commerce - det blev jättegod sallad med pasta, kyckling, fetaost, majs, ananas, sallad, gurka och tomat. Till detta blev det currydressing som var supermumsig och fanta att dricka.
Nedan ser ni först min sallad och sedan sambon som käkar sin <3
 


Vet ni hur varmt det var på morsans altan igår?



Hörs kanske senare alt. imorrn!
XoXo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0