2/6 2009 - Eftermiddagen och kvällsmys

Eftermiddagen innehöll ett besök på stans bibliotek där det återlämnades ett antal böcker och lånades ett antal böcker. William lånade fyra st (tre Mulle Meck och en Mamma Mu), sambon två och jag bara en. Det blev Marian Keyes bok Under täcket, jag har inte läst den, så den blir det till att läsa ikväll om jag inte kan sova.

Dagens exklusiva middag bestod av köttbullar, hemgjort potatismos, LOKA Päron (skräll? nej) samt två råa morotsbitar. Inte så gott, men det är ju mat iaf :/

Sonens sjukdomstillstånd börjar bli bättre; febern är nästan borta, dock hostar han fortfarande :P Får väl se hur stackaren mår imorrn, men något dagis blir det INTE!

Kvällen består av DH och mys med sambon (sonen har somnat), det blir en massa frukt (bl.a. jordgubbar, vindruvor, clementiner) och en liten muffinsbakelse jag har bakat nu ikväll (bild kommer imorrn) <3 älskar dej sötnöt

Imorrn åker sambon och sonen till kusten och lämnar mej hemma :(
Men resten av veckan har jag fullt upp ändå:
Imorrn, onsdag, ska jag skriva klart min uppgift som ska vara inlämnad, dessutom är det träning samt möte om U-lagets framtid.
Torsdagen består av komplettering av min uppgift.
fredag får jag ev fortsätta med min komplettering och senare på kvällen spelar vi match mot Våmb och den ska vi vinna <3 Det blir att käka taggtråd till frukost och  huggorm till lunch :) LADDA, LADDA, LADDA <3
Lördagen blir en mysdag med inslag av städning och matlagning inför brorsans student :)
Söndagen blir nog ganska lugn, ska dock fortsätta hjälpa morsan med allt i huset.


Hörs imorrn!
XoXo /E

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är allt en snäll dotter......

2009-06-02 @ 20:33:30
Postat av: Limp

LOKA päron... Blir jag förvånad? ;)

2009-06-02 @ 21:50:10
Postat av: Anonym

I kväll satt jag försjunken i soffan med en bok jag lånat, när min underbara fästmö kom intrippande med en underbart god muffins med grädde och jordgubbar. Du är helt underbar Evelina, älskar dig av hela mitt hjärta!

2009-06-02 @ 22:05:55
Postat av: Evelina <3

Älskar dej också, min finaste <3

2009-06-02 @ 22:16:42
URL: http://evelina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tror du ja:P

2009-06-02 @ 22:36:54
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0