4/6 2009 - Besök på VFU:n

 
Borgen - VFU-skolans pärla

Idag har jag hunnit med att gå en promenad på Slingan med Timone (rundan är hela 1,7 km), varit och hälsat på hos min VFU-klass - vad stora de har blivit.
Jag var med dem på en lektion och i matsalen, de har kommit in i "fråga chans-stadiet" och hela tiden var det någon som sprang fram till en tjej/kille och frågade chans åt en kompis. Hade nästan glömt av det stadiet då man kunde vara ihop med typ 15 killar samtidigt och få godis och saker av varenda :)


Nu ska jag nog lägga mej och vila en stund, får se om jag orkar läsa något ur boken jag lånade - troligtvis inte.


Annars ikväll blir det att åka ner till Sportvallen och döma F10:s fotbollsmatch mot Våmb (vi spelar match mot deras A-lag på fredag och då blir det Våmb-mos till kvällsmat *grrrr*) tillsammans med Lisa <3


Allt för stunden, hörs senare!
XoXo /E

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack, det var kul :D <3

2009-06-04 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0