4/6 2009 - En liten förfrågan

Fick en förfrågan av Lene om jag inte kunde lägga upp lite bilder från vår oemotståndliga 3:a (haha, vilket skämt!) och självklart gör jag som mina läsare säger - man är ju inte dum :)

Dessa var de bilder jag hade på datorn - är ju hemma hos morsan nu resten av veckan och i helgen, så därför kan jag inte gå runt och ta några kort.

   
Detta är bilder från vårt vardagsrum


Aja, det var allt för stunden!
Nu är det dags att gå ut en promenad med Timone :)
XoXo /E

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

vad mysigt ni har det :) många fina typ äldre möbler med :) ta val hand om dem :) riktigt fint :)

2009-06-04 @ 09:16:49
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0