5/6 2009 - Bildrikt inlägg


Bilden togs häromdagen när brorsan kastade sig upp på garagetaket för att ta ett häftigt kort åt mej - solen och molnen var helknäppa den kvällen :) 



När brorsan väl kommit ner från garagetaket så ville han att jag skulle fota hans "nya" bil och självklart gjorde jag det!
Han tog ett foto åt mej och jag ett åt honom - båda hamnar såklart på min blogg :)




Jag ser lite fundersam ut - undra vad jag tänker på?!?


  
Hela "orginal-familjen" samlad - vi har gått igenom otroligt mycket tillsammans
Älskar er alla <3



Jag tvingade Timone att vara med på ett kort med mej - han ser ganska nöjd ut <3


 
Jag har lite kul med kameran - haha :)

Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Ni är ju mongo allihopa ;P

2009-06-05 @ 11:34:51
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0