2/3 2009 - Bilder från Möbelcupen 2009

Rensade kameran idag och hittade MASSA bilder från en fotbollscup som laget spelade i vintras, älskar er tjejer <3
You all make my day happy

   
Första bilden föreställer Lisa, nästa är Sosso och sista är Elin B :)

   
Linda posar på första, andra bilden är våra otroliga fotografer till dessa bilder Elin E (syss) och Ellen M. Sista bilden ska föreställa vår huvudtränare Carola, hon ser väääldigt sliten ut (är vi så jobbiga att arbeta med?!? troligen!)

  
Första är Elin B (igen? linslusen!), andra är Blanken som är glad och sista föreställer Elin B (!!!) och Camilla som bröstar upp sig inför match :)

  
Första bilden är Elin B (igen?!?), andra är lagets maskot Alexander och sista bilden föreställer Alex och jag i action!!!


 
Jag hittade även denna underbart söta bild på mina bröder....haha skoja bara. Det är min brorsa Edward och mammas hund Timon <3


Over and out
XoXo  // E

Kommentarer
Postat av: Michan

Läckra bilder evve ;D

2009-03-02 @ 18:07:30
URL: http://miichaaela.blogg.se/
Postat av: Elin B

haha! shit vad många bilder du har tagit på mig :P fanns det inget roligare att ta kort på? :P

2009-03-02 @ 23:38:43
Postat av: Evelina

hahahaha, det är ju tyvärr inte jag som tagit bilderna. så dom får du skylla syss och ellen m på ;) men troligtvis fanns det inget annat kul att ta kort på...du är ju superkul elin!!

2009-03-03 @ 07:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0