2/3 2009 - Snö, igen?!?


Denna syn mötte mej och sonen idag när vi suttit inne på hans rum i typ två timmar och pusslat samt lekt med bilar (studiedag idag). Gud, vad arg jag blev. Jag som igår trodde att nu var det bannimej slut på halka, blask, frost...men ack så fel jag hade. Jag hatar ALLT som har med vinter att göra, förutom att det kan vara mysigt att på kvällen tända några ljus. Men det är väl bara att dra ner persiennerna om man nu vill ha mörkt i den lilla lägenheten!!!

Jag vill ha vår. Ingen mer snö och slask. Jag ha snödroppar, tussilago och vår! Jag blir glad i hela kroppen när jag tänker på solen som skiner. Då försvinner vinterdeppressionen. Bästa tiden på året!! Jag älskar det <3


F*n också.
XoXo //E

Kommentarer
Postat av: darmiii

hoppas sommaren kommer snart det är såå kallt nu :(

2009-03-02 @ 19:19:31
URL: http://darmiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0