25/3 2009 - Gårdagens fotbollsmöte

Igår hade vi möte med laget där vi först fick en genomgång av reglerna för 7manna och dels de nya reglerna som gäller för 11manna. Det var inte så mycket nytt och 7mannargelerna känner jag redan till, detta eftersom jag har dömt tidigare :P
Tack Namik för att du gjorde domarutbildningen intressant för en gångs skull!!!

Jag fick även min nya träningsoverall som jag beställt för några veckor sedan. Den är röd och svart och på ryggen står det Evelina med vita bokstäver. Lägger in en bild på den senare <3
Åhh, vad fin och mysig den var :)


Idag har jag haft redovisning av den sista uppgiften samt lämnat in mina uppgifter i denna kursen. Nästa vecka börjar de nästa två kurserna *puh*

XoXo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0