26/3 2009 - Projektmässa

Igår hade min bror och hans klass på Volvogymnasiet projektmässa, där alla föräldrar, syskon och andra anhöriga fick komma och titta på deras projektarbeten. Brorsan och hans grupp hade tillverkat ett vågkraftverk, helt sjukt coolt och häftigt :)

Carro och hennes grupp hade gjort en crosscart som var typ tre meter lång. Men den var superhäftig!
Jag kanske kan få ta en sväng med den, eller vad säger du Carro?

Jag fick dessutom träffa Edwards flickvän Maria och hon var jättetrevlig och de verkade jättekära <3
Tänk att min lillebror (nu fyllda 19 år och betydligt längre än mig) har växt upp och skaffat ett seriöst förhållande!!!

XoXo /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0