26/3 2009 - Tidsfördriv

STEG 1
Namn: Evelina
Bor: Falköping
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Mörkbrun
Civilstatus: Sambo
Höger eller vänsterhänt: Höger (dock vänsterfotad i fotbollen :P)

STEG 2
Skor som du bar idag:
Dina svagheter:
Rädsla: Ormfobi

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vad är klockan? Är sonen uppe?
När somnar du: Oftast mellan 22-23:00

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola
McDonalds eller Burger King: Äter nästan aldrig sån mat, men måste jag välja så blir det Donken
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Inget, hatar te
Choklad eller vanilj: Choklad såklart, jag är tjej :P

STEG 5
Svär du?: Ja, ibland 
Sjunger du?: Ja, i bilen och i duschen
Duschar du varje dag? Ja, i stort sett
Röker du?: Nej
Gillar du skolan?: Ja, oftast :)
Tror du på dig själv?: Jag tror det :P
Kommer du överens med dina föräldrar?: I alla fall med min mamma, ganska bra med pappa

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol ? Nej
Rökt? Nej
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli? Nej, gillar inte müsli
Ätit sushi? Ja, inte gott
Stått på scen? Ja
Skejtat? Nej
Bakat? Ja, senast idag <3
Stulit något? Nej
Ljugit? Nej
Kysst någon? Ja, nyss
Kramat någon? Ja, nyss

STEG 7
Har du någonsin:
Blivit kallad hora?: Ja
Blivit nerslagen?: Nej
Busring någon?: Ja
Gjort något som du ångrade?: Ja, det har väl alla?
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: Ja, ett religionsprov (i sjuan tror jag) 
Kastat en sten på nån ruta?: Nej

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Har ju William (3 år)
Hur vill du dö? Vill inte dö
Vad vill du bli när du blir gammal? En lycklig och aktiv människa

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: Oj, det är några
Antal CD-skivor du äger? Haha, vet inte
Antal piercings?: Inga
Antal tatueringar?: Snart en, hoppas jag
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: Hm... några

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Sola, bada, mysa med sambon och busa med sonen
Vad ska du göra i vinter? Sitta inne och dricka varm choklad
När tar du studenten? Tog studenten 20
Vad gör du efter gymnasiet? Redan gjort, var mammaledig
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? Det vet jag inte ;) men troligtvis inte
Vad händer till helgen? Fotbollsmatch, mys med familjen och bowling
Vad vill du helst göra just nu? Hämta William från dagis och mysa

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Jag har redan hittat den rätta <3
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Utseendet och utstrålning
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: Hmmm
Vem är den perversaste person du känner? Hihi jag vet faktiskt inte
Hur många gånger har du varit utomlands? En del
Vilket land är bäst? Hawaii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0