27/3 2009 - Fredag



Bowling med sambo och son

Jag, sambon och sonen var i Skövde på eftermiddagen och vårt första mål var bowling. Detta var första gången William bowlade och han tyckte att det var jättekul! I och med att han bara är tre år så var det lite problem med att hitta skor samt klot som passade, men efter en stund hade vi hittat skor som passade någorlunda bra :)
Daniel vann såklart, jag kom knappt tvåa och sonen sist (dock ska det tilläggas att sonen fick använda räcke för att underlätta för honom).
Efter bowlingen gick vi till McDonald's och käkade lite och sedan bar det av till systemet för att köpa lite alkoholhaltiga drycker; två flaskor vitt vin och några cider.

Maxi-huset och Biltema
På vägen hem stannade vi på Biltema och köpte lite block, färgkritor, cykelhjälm till sambon (obligatoriskt på Vätternrundan) och lite annat smått och gott.
Vi åkte även förbi Maxi-huset (numera Elins esplanad, men det låter fjantigt) där vi köpte varsitt par skor på Skopunkten (mina ses ovan) och dessutom lite mat till imorrn kväll då mamma, Anders och Timone kommer och käkar lite mat.
Imorrn ska jag även spela match mot Ekedalen (akta dej Lene för då blir det smisk, haha) och då vill vi vinna <3

Kvällen
Nu ikväll har vi käkat lite pizza, myst och slappat.
Efter att Daniel åkt till sin kompis så har jag suttit ihopkurad i soffan och tittat på Let's dance. Innan finalen hejade jag på Magnus och Annika, men f*n vad duktig och fin Laila och Tobias showdans var!?!
Aja, båda paren var grymma ikväll och båda var värdiga vinnare.


Det var allt för idag, ses imorrn!
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: R

Vilken kul blogg du, har alla får gärna läsa min också

2009-03-28 @ 11:14:09
URL: http://thewayrachellelives.blogg.se/
Postat av: Lene-Therese

Söta skor :) Vilka köpte sonen? :)

2009-03-29 @ 13:26:28
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0