5/3 2009 - Vårskor


Idag fick vi ett reklamblad från Skopunkten och jag hittade dessa supersnygga skor till vårens fester, ska nog slå till och köpa ett par av dessa!!! Älskar dem <3



Detta är Williams favoritfigur på TV, han heter Fåret Shaun. Skapad av de som gjorde Wallace & Gromit (om ni kommer ihåg dem?!?) Cool som tusan är han iaf.
 

Ikväll har jag, sambon och sonen varit på MysPys (en leksaksbutik i stan) och där köpte jag två presenter till den VFU-klass jag varit hos nu i två terminer. Jag hoppas att de blir glada över dessa saker, dessutom har jag köpt något till min handledare som jag vet att hon vill ha!!! Uppdaterar er om detta imorrn... *längtar*


Trevlig kväll och sov så gott!
XoXo //E


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Vad nyfiken jag blir! :)

2009-03-06 @ 17:57:07
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Mia

Skitsnygga skor! Köp dem ;-)

2009-03-08 @ 16:53:43
URL: http://vilsenmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0