26/5 2009 - Eftermiddagen och kvällen

  
När jag lämnat sonen från dagis åkte vi hem för att fixa till lite kvällsmat; kycklingfilé, ris, currysås och kokt broccoli. Medans maten var i ugnen lekte jag, sabon och sonen med tågbanan och bilar. Sedan blev det mat och till efterrätt jordgubbar, grädde och glass.


  
Efter maten var det dags för Bolibompa och sonen satt i soffan som klistrad och tittade, jag somnade nog till en stund tror jag :P
Dagens program innehöll Mamma Mu bygger koja, Zoey Kesako, sagoberättaren och dessutom grillade programledaren grillspett med köttbullar, prinskorv, jordgubbar, chokladbollar samt marschmallows.
Helskum kombination !!!!


 
Annars ikväll blir det mys med sambon och eftersom det är tisdag idag är TV:n bokad klockan 21:00 till Desperate Housewives.
Dagens avsnitt (säsong 5, avsnitt 20):
Carlos finner Lynett i en prekär situation som hon väljer att dölja inför Tom. Orson försöker dölja blessyrerna från Bree. Katherine erkänner allt för Mike som leder till ett oväntat uppvaknande. Susan anförtror Dave sin mörka hemlighet.


Det blir en mysig kväll <3
XoXo /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0