28/5 2009 - Sommarjobb


Världens bästa lag - Stenstorp/Vreten
Tyvärr är inte Carro med, vi får snart ta ett nytt kort <3


Min chef på hemtjänsten ringde nyss och meddelade att jag fått jobb hos henne iaf den första perioden (vecka 26, 27, 28, 29), hon skulle kolla upp den andra. Men i och med att sambon inte fått något så känns det skönt att jag har fått fyra veckor, sen får vi se!?!
JIPPIE :)


Igår var en bra dag.
Farsan ringde och undrade om vi skulle käka lunch ihop och det gjorde vi på Dagny´s - det blev grillade fiskspett, stekt potatis och en massa sallad :) Mmm, vad gott!
Efter det åkte vi till Granngården och köpte saltstenar till hästarna och kossorna, en diskborte till mig och ett antal fröpåsar (bland annat röd solros som jag tänkte planetera idag). Sedan bar det av till en snickerifirma som hade sågat till farsans MDF-skivor i de mått han ville :/

Sedan var klockan tre och vi åkte och hämtade sonen på dagis, han blev superglad när morfar var med och hämtade :) I bilen bestämde vi att vi skulle åka och köpa lite glass och när vi väl var i affären så frågade pappa vilken glass William ville ha och självklart valde han det största glasspaketet (man får ju inte vara dum, då blir man snart vuxen)
Tyvärr hann inte farsan följa med upp och käka glass, men det får bli en annan dag. Jag och sonen åt iaf glass direkt när vi kom upp i lägenheten :)

Innan sambon kom hem lekte jag och sonen i hans rum och när Daniel väl kom hem bar det iväg till min fotbollsträning. Precis innan samlingen hann jag med ett stopp på Kroons där det inhandlades bl.a. "mini-cider" till sambon, två bananer samt en sak som kommer till nytta på fredag :)

Lisas snälla mamma skjutsade mig, Lisa och Limpen till träningen och väl där bytte vi om och hämtade varsin boll. Det blev en träning fylld med teknikövningar, skott och match - helt underbart :)
Jag har verkligen hamnat i världens bästa lag med dessa underbara töser <3 kommer sakna Millan nu när hon drar ett år till USA :´(

När vi bytte om efter duschen pratade vi om skolavslutningar och studenten, vad skulle vi ha på oss? Alla berättade om sina fina klänningar (!?!) som de skulle ha på sig vid de olika tillfällena. Ellen envisades med att hela tiden inflika och berätta om sin syster Stinas examensklänning - hon är för söt <3 

Jag och Carro fick sitta och vänta på våra kära vänner (Jag på Lisa och LImp, Carro på Sosso) i typ en timme, de hade spelarråd och pratade om lagets framtid mm. Under tiden satt jag och Carro och mumsade på TicTac (visst var de goda Carro?? ;)). När klockan blev ca 21:40 var de klara och då skulle Lisa och Limp duscha - sötnosar <3 Så jag fick vänta lite till, men det var så trevligt så :)

Det var i princip hela gårdagen, jag var hemma 22:40 och då gick jag och la mej och sov!
Tyvärr blev det inga bullar, men det blir det idag i stället :)


Hörs senare!
XoXo /E

Kommentarer
Postat av: Lisa M

Älska laget :D

2009-05-28 @ 16:36:55
Postat av: Anonym

Jag var ju hungrig!!! =)

2009-05-29 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0