2/11 2009 - Hemgjord pizza


Sonen och sambon hjälps åt med degen - mina fina grabbar <3



Sonen visar upp sina matlagningstalanger - ursöt <3



Pizzan var supergod med grönsallad, att dricka blev det julmust såklart :)
MUMS !!!


 
Handlingen gick bara bra - köpte bl.a. denna fina doftrankan :)
Kolla in de underbara vita blommorna <3


Imorrn är det redovisning så ikväll blir det att gå igenom den :P
Sen är det ju premiär för Ullared på kanal 5 - kl 20:00
Direkt efter det är det CSI som gäller :)


Nu ska jag snart lägga sonen och efter det blir det en varm dusch <3
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: Linda

Dom blommorna är otroligt snygga men det verkar omöjligt att se till att växten får behålla dom.. :(

2009-11-03 @ 11:39:30
Postat av: Evelina

Linda, min mormor har en likadan blomma och det går alldeles utmärkt ;) men det återstår att se om jag klarar det lika bra :P

2009-11-03 @ 14:50:52
URL: http://evelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0