9/10 2009 - Helgen

Fredag

Idag har sambon och sonen dragit iväg till kusten och ska vara där tills på söndag :P

Brorsan kom hem förut och berättade hur hans baskerprov hade utförs - han klarade det!!!
Sååå stolt storasyster <3

Målade mina naglar nyss, de är numera mörklila - supernajjsiga :)

Snart ska jag göra varma mackor och hälla upp läsk till mej, syss och brorsan
Då blir det TV:n ör hela slanten, eller rättare sagt detta:
20:00 CSI på kanal 5
21:00 Mr Bean på kanal 5


Lördag

10:30 - 14:00 Provträna med Våmbs IF
Först möte och sedan träning

Efter att jag duschat och gjort iordning mej så drar jag och syss till Elins Esplanad
Shopping på hög nivå <3


Söndag

10:30 Träffa min barndomskompis Susanne <3
Har inte sett henne sen vi tog studenten för mer än 4 år sen :P
Ska bli såååå kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0