4/9 2009 - Fika med tjejjerna

Efter vår föreläsning var jag och tjejjerna på Rådhuset och fikade <3
Blev ganska mycket fika - mums :)



 
Jag och bästa Annelie <3



Sofia och Johanna <3



Först blev det en macka med kycklingröra och varm choklad med grädde och marschmallows.
Har aldrig provat förut med marschmallows, men mmm va gott!!



Efter var vi ju tvungna att käka lite fika - bestämde mej till sist för en brownie och grädde <3
Jag <3 fika



Sofia visar upp sitt fika: en stor och finfin krämbulle



Johanna visar upp sitt fika: en mini-mini chokladskorpa
Räknas egentligen inte som fika, för liten
Men men...


 
Det är mina töser det <3



Efter fikastunden begav sig Annelie hemåt, medans jag, Johanna och Sofia gick en sväng på stan
Jag hittade denna klänning på Gina Tricot för 199 :-
Finfin klänning <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0