5/9 2009 - Utomhusbio


De fyra huvudkaraktärerna i Madagaskar 2


Idag har jag, sonen och sambon varit på utomhusbio nere på stan. Mitt på torget i centrum hade de satt upp en jättestor filmduk och där framme satt alla barn och stirrade som små ljus :)
Fimen som visades var Madagaskar 2 och sonen älskade den <3


Annars idag har vi städat lite smått i lägenheten - fick världens ryck och dammade även i vårt sovrum och sonens rum :P
Blev superbra - har tänkt länge att jag skulle fixa detta och idag blev det av :)


Nu ska jag fixa till en äppelpaj, sen bär det av till affären för att handla
Ikväll blir det hem till morsan och laga kycklingwok - mums :)


Uppdaterar ikväll, om jag hinner
XoXo /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0