7/9 2009 - Matchen mot Våmb

 


Tänk om jag hade haft såhär måånga armar på matchen igår - då hade vi iaf spelat lika :)


Matchen mot Våmb igår gick väl inte så bra, jag tycker att jag gjorde en hyfsat bra insats - hade kunnat bli mer än 5-0
Matchen fick mej att ännu mer fundera på om jag vill vara kvar eller sluta spela
Älskar brudarna, men hjälper det?!?
Slog i mitt dumma knä och idag är det svullet - träning ikväll?!?
Får se hur det går annars idag!


Efter matchen åkte jag, Sandra, Josse, Sosoo och Jossie till Max och flötade i oss varsin hamburgare (slängde dock halva min - käkade glass istället <3)
Åkte sen hem till Josse och planerade nästan allt inför SKRÄCK-maskeraden :)


Skjutsade morsan till sitt Stockholms-tåg
Nu är hon uppe och allt har gått bra
Tänk att min mamma ska börja plugga igen <3 är stolt


När jag kom hem orkade jag inte göra något - sambon stack iväg och löptränade, jag satt i soffan
Underbart <3


Uppdaterar er senare
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: Sofia

Evelina du spela jätte bra och mina tränare var jätte imponerad av dig. Precis som förra gången vi spela mot er. Du räddade ditt lag från en jätte förlust och ändå så fick vårt lag så stort beröm av våra tränare för det var en av våra sämst spelade matcher.

2009-09-07 @ 09:20:07
URL: http://fiddelifia.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag mena att vi INTE fick så mycket beröm av tränarna

2009-09-07 @ 09:21:19
URL: http://fiddelifia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0