17/8 2010 - Sommarlov är gôtt

Nu var det lääängesedan jag skrev här, men jag gör som alla andra och skyller på sommarlov!!
Det har hänt ganska mycket denna sommar 2010; lilla familjen har bla varit på High Chaparal, badat ett antal gånger på Arena Skövde, firat min o sambons födelsedagar. Dessutom har det hänt en stor sak som jag inte tänkte avslöja riktigt än, ni får suga på den karamellen i några dagar till :)


Denna veckan händer bla detta
· Ta prover på vårdcentralen imorrn fm
· Hälsa på pappa och fika imorrn em
· Ta långpromenader varje dag; minst en timme per gång
· Bjuda igen Anna, Mikael, Elsa och Oliver på fredag med mat och mys
· Sambon klubb har orienteringstävling o ska ordna med detta lördag em samt söndag fm
· Kalas för sonens kusin Elsa som fyller 3 år på söndag kl 15:00


Bilder från sommaren kommer i ett annat inlägg då nätet är sååå segt idag ;)


Kommentarer
Postat av: Madde<3

Jätte fin blogg du har! :)

2010-08-19 @ 10:28:34
URL: http://bloggenavmadde.blogg.se/
Postat av: malin

Bebis på g+=)

2010-08-19 @ 12:06:43
Postat av: Anonym

Madde, tack så mycket :)

Malin, tycker du jag ser tjock ut?!?

2010-08-19 @ 12:15:39
Postat av: Jenny

vad är den stora hemligheten nu då? :D

2010-08-22 @ 21:47:40
URL: http://injennyhead.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0