19/8 2010 - Hänt, ska hända o kommer att hända fram till helgen

Igår, onsdag
Fika hos pappa - fick med mejj superfina solrosor hem <3 min favvoblomma!
Sonen fick rida en sväng på stooora Alomina först o liiilla Bertus sen - gott med fika :)
Gick en promenad med hunden på kvällen o var uppe på morfars grav med lite blommor <3


Idag, torsdag
Sambon sover till ca 15:00 då han jobbat natten <3
Syss ska gå sin handledarkurs för körkortet - AKTA ER I STENSTORP :)
Mamma o Anders åker tillbaka till kusten - det har varit några dagar med mycket tjat, uppläxningar o jobbigt bilprat :P
Gå en lååångpromenad med sonen som får cykla lite :)
Syss o Adam firar 8 månader <3 blir tårta o mys med dessa två ikväll


Imorgon, fredag
Gå en långpromenad med mina <3
Daniels syrra Anna o hennes man Mikael samt sonens två kusiner Elsa o Oliver kommer hit o ska käka en bit mat med oss på kvällen :)



Sonen o hans äldsta kusin Elsa, sommaren 2010


Kommentarer
Postat av: Anna

Solrosor är också mina favvoblommor! Och gerbera... Hoppas det gick bra på vårdcentralen och provtagningen. Ska man säga grattis och vad kul? ;)

2010-08-20 @ 17:26:45
URL: http://goanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej jätte fin blogg!



Gå gärna in på min blogg:D

2010-08-22 @ 14:26:43
URL: http://hhannapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0