1/2 2010 - Award

Jag har fått en award av Nina!

Med denna award följer lite måsten:
Jag ska skriva sju saker om mig själv i bloggen, länka till den person jag fått den av samt att länka till sju andra som ska få awarden!

1. Min mamma är den som jag alltid ringer för att få råd <3
2. Jag är förlovad med min sambo Daniel som jag varit tillsammans med i ca 5,5 år <3
3. Jag fick min son William sista terminen på gymnasiet och tog studenten när han var sex månader <3
4. Om ett år är jag färdigutbildad lärare :)
5. Jag älskar raggsockar och sover med strumpor hela året om :P
6. Jag älskar att tillbringa mina somrar och lediga helger nere på västkusten vid vår villavagn <3
7. Jag kan stå på huvudet, eller hur Lene?!?

Jag vill skicka detta award vidare till...

Michan, Camilla, Mia, Lene, Malin, Sandra, Matilda


Lycka till tjejer!


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

Lätt bäst! :D

2010-02-01 @ 15:16:05
URL: http://lenetherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0