19/2 2010 - Long time ago

Mkt har hänt sen sist och jag har kommit till en fas i mitt liv som handlar om många förändringar. Alla dessa orkar jag inte ta upp här, men ni kommer att märka ett flertal av dem här i bloggen.


Just nu sitter jag och sonen hemma i morsans hus, hon är dock i Norge denna veckan och kommer hem imorrn - saknar henne <3
Sonen målar en teckning föreställandes en röd och orange gubbe, visar kanske upp den senare
Superfin är den iaf :)


Sambon är i Skövde och åker en sväng med sina längdskidor, typ bara en vecka kvar till Vasaloppet :P
Han borde förbättra sin tid för i år då han tränat MYCKET mer än förra året :)
Lycka till älskling <3


Ikväll blir det nog Let's Dance som gäller - dessutom god mat, frukt och mys med familjen <3
Fredagsmys, som sonen säger :)


Aja, allt för detta inlägget :)
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: esma sternersson ♥

fin blogg ! ;)

2010-02-20 @ 08:58:52
URL: http://esmasternersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0