2/2 2010 - Idreresan, del I

Söndag, 24/1

Ca 5 timmar i bil upp till Idre
Packade upp och rundtur kring stugbyn
Tacos till kvällsmat


Måndag, 25/1

Åkte 5,5 km längdskidor (tog ca 40 min) och åkte förbi svärmor :)
Sonen och sambon åkte även dem längdskidor - sonen klarade av 2,5 km med fikapaus :)
Vi hade maten; blev dragonkycklinggryta och ris med sallad

 


Tisdag, 26/1

Hyrde skidor och meddelade sambon att jag vill ha solrosor på min begravning :P
Åkte slalom hela dagen
Myste i soffan på kvällen <3


Onsdag, 27/1

Myste med sonen på fm, em spenderades med sambon i slalombacken <3
Bowling senare på kvällen tillsamans med hela fam Andersson


Torsdag, 28/1

Jag, sonen, Camilla och Liam var i badhuset och badade samt bubblade i bubbelpoolen :)
Badade tunna tillsammans med fam A - myyys <3


Fortsättningen med helgen kommer snart :)
XoXo /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0