9/6 2010 - Min älskling <3

Daniel

Älskar dejj över ALLT annat...du får mig att skratta, längta, njuta m.m

Fast ja e sur o grinig, utan anledning, så finns du alltid där.
Du finns där när ja e lessen o behöver prata...
Du e helt enkelt underbar!
Vad skulle ja göra utan dejj...?!

Du e min bästa vän :)

Du e det underbarste som finns!
Du finns alltid där och ställer upp, i vått o torrt!
Litar på dejj till 110% när det gäller allt..

Du är ALLT jag någonsin önskat mejj!
Jag är så otroligt glad att vi hittat varandra, för vi passar så otroligt bra ihop!
Du betyder allt för mig, kom ihåg det!
Jag vill ha dejj här i mina armar, nu och för alltid...inget kan stoppa oss nu!
Du får mejj att uppskatta livet som det är, utan dejj hade jag ALDRIG klarat mejj!

älskar dejj // din flicka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0