11/2 2010 - Evelina i ett nötskal ;)

Jag har fått några kommentarer om att ni vill veta mer om mej, så här kommer lite info:


Vilket namn står på ditt födelsebevis: Anne Evelina
Smeknamn: Evve
Vad heter dina föräldrar: Eva och Bo (är dock skilda och har en underbar extrapappa som heter Anders)
Antal ljus på din senaste tårta: 22
Husdjur: Mamma har en finsk lapphund, Timone, som jag kallar min egen <3
Hårfärg: Mörkbrun
Favoritfärg: Grönt, men gillar mycket färger :)
Piericing: -
Tatuering(ar): Har ingen just nu, men vill skriva sonens namn på foten
Födelseort: Borgunda
Bostadsort: Just nu i Falköping, men flyttar i slutet av mars till Stenstorp
Nuvarande bostad: En 3:a
Har du varit kär: Självklart, är otroligt kär i min supersambo Daniel <3
Har du varit i några andra världsdelar: Semester i Tunisien, Afrika
Har du varit med om en bilkrasch: Har kört av vägen en gång med syss i fram och sonen i bak :(
2 eller 4 dörrar (på bilen): 4, har en BMW
Kaffe eller glass: Glass, såklart 
Antal syskon: En lillebror som heter Edward och en lillasyster vid namn Elin
Lyckotal: 10
Favoritfilm: XXX med Vin Diesel
Bästa semestern: Min och älsklingens långweekend i Paris
Favoritmat: Anders grillade fläskfilé
Bästa veckodagen: fredag
Senaste låt du lyssnat på: Manboy – Eric Saade
Tandkräm: Collgate
Favorit TV-program:  Desperate Housewives, Criminal Minds, Alla CSI
Favoritrestaurang:
Favoritblommor: Många; pärlhyacinter, orkidéer, liljor, tulpaner och rosor
Tycker inte om: Människor som tillför negativ energi :(
Sport att titta på: Älskar fotboll
Ögonfärg: Blå
Senaste sjukhusvistelse: 2006, då sonen föddes
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Grönt :)
Hur många gånger kuggade du på körkortet: Ingen alls!
Vem/var är du om 10 år: Förmodligen lärare på lågstadiet, bor i hus tillsammans med Daniel och två barn
Vem fick du senast e-mail från: Elin, en tjej i föräldraföreningen
Har du någonsin blivit dömd för något brott: Nej!
Om du fick ett enda kreditkort, vilken affär skulle du välja: Inget. Gillar inte kreditkort.
Vad gör du när du är uttråkad: Leker med sonen, sitter vid Tv:n eller datorn
Fras/ord du använder (för) ofta: Aja 
Födelsedag: 18 juni
Det bästa du vet: Min familj
Läggdags: På vardagar runt 22:00
Stjärntecken: Tvilling
Värdefullaste ägodel: Min förlovningsring <3
Vad har du för kläder på dig just nu: Jeansshorts, svarta leggings, vitt långt linne och en ljusblå t-shirt med en apa
Favoritland: Italien
Favoritfilmmusik: Grease 
Skostorlek: 37
Fobi: Hatar ormar
Favoritpålägg: Nutella eller rökt skinka 
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: WWF
Vilket är det vackraste ordet/orden du vet: Förlåt!
Bästa bok du läst: Eat, pray, love! Av Elizabeth Gilbert
Vad är du beroende av: Kärlek <3
Favoritdjur: Hästar och hundar
Gillar du snö: Nja, inte nu när vi har så mycket. Jag ÄLSKAR sommaren <3
Favoritglass: Ben & Jerry’s Caramel Chew Chew tillsammans med en tablett mot laktos :P
Vad la du dina senaste pengar på: En kaffe i Götasalen
Favoritgrupp/artist: Westlife <3
Vilken är din bästa egenskap: Glad, optimistisk och skrattar ofta
Vilket är ditt nästa mål i ditt liv: Att komma i form igen inför sommaren
Vad gör du i sommar: Sommarjobbar och är på kusten <3
Senaste pojkvännen/flickvännen: Daniel som jag älskat i ca 5,5 år <3
Favoritgodis: Godisuppehåll sedan nyår :P
Snyggaste kändisen: Eva Longoria som spelar Gabi i DH
Favoritskiva: Michael Jackson
Bästa kompis/ar: Mamma <3
Har du en mobiltelefon: Vem har inte det?!?
Vad är det vackraste som finns: Sonen och min älskade Daniel <3
Om du fick en resa helt gratis, vart skulle du åka då: Till Rom


Hoppas att detta hjälper er lite att veta lite mer om mej !
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: Lene-Therese

GILLA!

2010-03-12 @ 09:38:26
URL: http://lenetherese.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, hoppas att det uppskattas :)

2010-03-12 @ 16:58:15
Postat av: SYSS DÅRÅ

ÄR INTE JAG DIN BÄSTA KOMPIS?!?! NEJ NU BLIR JAG LEDSEN. ppppffffft, älskar dig ändå. typ och dedär med bilen va jäkla läskigt.



PUSS !

2010-03-12 @ 19:29:24
URL: http://elineckerlid.blogg.se/
Postat av: johannesswe.blogg.se

smooth ^.^

2010-03-13 @ 04:47:45
Postat av: Maj

Vad bra, nu kan jag verka påläst inför Edward :)

Och jag lånar den här listan, det var ju ganska roliga frågor.

2010-03-14 @ 21:28:01
Postat av: Evelina

Syss, det klart att du är. Min supersyrra <3 älskar dejj <3

Maj, haha :) klart du kan låna den, tror inte ens att brorsan kan mina svar ;)

2010-03-15 @ 19:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0