16/3 2010 - Biblioteket och småbarnlivet

Vaknade imorse av min mobil och gick upp för att för en gångs skull käka frukost - gick sådär, fick i mej en macka men inte mer!
Lämnade sonen och medhavd leksak på dagis vid 7:45 - de hade leksakssamling idag och detta hade varit väääldigt uppskattat :) I vanliga fall får de ju inte ta med sig egna leksaker, men idag hade de ett syfte med detta - bra bra :)

Åkte till skolan med Lotta och Malin, hade föreläsning fram till 12, lunch och sist seminarium fram till kl 15:00. Efter detta sätta sig i bilen för att hinna fika en snabbis med mormor innan hämtning av sonen skedde vid 16:00.
Väl i kapprummet på dagis bestämdes det att nästa anhalt var biblioteket, så in en kort sväng där, mötte sambon, lånade några böcker till sonen samt några böcker om träd till mej - har ett grupparbete om detta, brukar inte låna trädböcker i vanliga fall :P

Sedan snabbt hem för att fixa iordning Flygande Jakob med ris, käkade och fikade en stund efteråt. Näst på schemat stod Bolibompa och medans sonen satt klistrad framför Tv:n satt jag och läste mina nylånade trädböcker :P Vid ca 19:15 var det dags för sängen för sonen och innan detta tandborstning, avklädning, smörjning och godnattsaga :)

Nu är det snart dags för DH och sedan sängen för en pluggdag imorrn!


Dagens konstaterande
Livet som småbarnsförälder är stressigt, det krävs mycket planering men framför allt är det helt UNDERBART <3 Skulle inte vilja byta bort det mot allt i hela världen - älskar dej Wille <3


Kommentarer
Postat av: lisa

är du en kille

det ser ut så

har du pojkvän

puss

2010-03-17 @ 10:14:42
Postat av: Evelina

Nej, jag är en tjej :P Har en sambo som jag är förlovad med :)

2010-03-17 @ 10:49:10
Postat av: mamma

Älskar Wille jag med. Du ska veta att du kommer att sakna de hektiska åren såsmåningom!!!

2010-03-17 @ 12:27:49
Postat av: clara

om du e förlovad med din sambo så vrf skriver du då atta du älskar gabriel ???

2010-03-17 @ 16:12:58
Postat av: Ellie<3

vilken vacker header!

2010-03-17 @ 16:22:42
URL: http://fluffiis.blogg.se/
Postat av: felicia olsson :)

fin header :), men du ser väldigt väldigt ung ut för att vara mamma!

2010-03-17 @ 18:07:09
URL: http://feliciaolssoon.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Mamma, jag antar det <3

Clara, någon har hackat min blogg och utgett sig för att vara jag. Jag är förlovad och skulle aldrig älska gabriel som är 11 år!!

Ellie, Tack så jättemycket!

Felicia, tack för komplimangen. Jag fick min son när jag var 18 år :)

2010-03-17 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0