23/3 2010 - Life is a rollercoaster

Gårdagen, måndag

Skulle vart på VFU idag, men blev inställt. Sambon åkte, som vanligt till skolan på morgonen och jag skulle lämna sonen på dagis. När allt var klart för detta; sonen påklädd, tv:n avstängd, jag påklädd och alla saker packade. När vi precis skulle gå ut till bilen kom jag på att alla mina nycklar låg kvar i bilen sedan badbesöket i lördags :(
F*n också, gick upp med sonen till dagis och ringde mamma som fick komma och hämta mej samt skjutsa ut mej till Stenstorp. Väl i bilen ringde jag till VFU:n och fick beskedet att jag inte kunde komma alls den dagen :P

Det blev istället en dag med plugg, promenad med Timone längs snöfyllda slingan samt matlagning åt syss och morsan samt hennes pluggkompisar - soyakyckling med ris och färsk sallad.
Fick sedan skjuts hem av underbara mamma <3
TACK :)


Dagen idag, tisdag

Åkte bilen till skola för en föreläsning från 9:15 - 12:00, fika med töserna i pausen <3
Åkte bilen hem och lämnade Wicke, Malin och Lotta på vägen hemåt
Pluggade lite innan sonen kom hem
Skulle tagit cellprov idag, men fick tyvärr lämna återbud
Myste i soffan med sonen och sambon - Bolibompa :)
Fixade sonen för sängen och sambon läste kvällens valda bok Kackel i grönsakslandet av Sven Nordqvist


Nu

Sambon är och spinnar hos sina föräldrar och jag sitter i soffan och bloggar :)
Desperate Housewives, på kanal 5 kl 21:00


Imorrn blir det plugg hemma och städning av lägenheten, detta då vi åker till Norge på fredag :)
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det blir inte alltid som man tänkt sig Evelina, men det kan ju bli bra ändå!

2010-03-24 @ 13:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0