28/3 2010 - Dagens utflykter


Den utlovade bilden på sonen i sin kycklingdräkt made by ME


Sambon & Anders åkte till jobbet runt 9 - det blir en utflykt till dem om en stund :) Vi ska se till så att sambon sköter sig <3
Jag & sonen gick upp för en stund sedan & nu blir det frukost: Hveteloaf med Nugatti och tropisk juice - mums :)


Annars idag ska jag & sonen ta bilen till Jessheim & se om vi hittar förskolan där jag imorrn ska på en arbetsintervju - hoppas vi hittar rätt & inte behöver ringa Anders för rätt väg hem :P
Detta har hänt förut, eller hur mammi?!?


Ha en supersöndag, så uppdaterar jag ikväll!
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: mamma

Absolut Fia! Men nu är vi ju lite mera hemma i Jessheim -i alla fall runt köpcentrat!!!!

Vilket liten fin kyckling du har, hälsa från monne. Vi hörs, klem och nuss.

2010-03-28 @ 12:07:35
Postat av: Evelina

Tack mammi! Ja, det området är väl inprogrammerat <3

2010-03-28 @ 14:08:10
URL: http://evelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0