29/3 2010 - Lovely life <3

Arbetsintervjun gick super - får svar nästa vecka :)
Hoppas, hoppas, hoppas ...


Mamma klarade tentan - 94 %
Vad var det jag sa?!?
Älskar dej <3


Sambon jobbar - hemma runt 18:00 ikväll
Saknar honom <3


Anders är min allt-i-allo här uppe
Skriver ut cv & personligt brev, lånar ut sitt VISA-kort till mej mm
Min super-nästan-pappa <3


Sonen leker med sitt nya måttband han fått av Anders :)
Älskar honom <3


Saknar syss <3
Hoppas du har det bra ensam hemma - älskar dej <3


Brorsan & Maj är i Trysil
Love ya <3



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejsan!

det var länge sedan. Ska ni flytta till Norge? Jessheim ligger väl där eller, på gränsen?



Det var väldigt längesedan. Jag och Johan skulle självklart vilja träffa er snart.



Hör av dig med när ni skulle ha tid =)



Kram

2010-03-29 @ 15:12:51
URL: http://injennyshead.wordpress.com
Postat av: Evelina

Hej Jenny! Nja, vi får se om det blir flytt för oss :P Jessheim ligger ca 45 min norr om Oslo :) Vi hör av oss, kram :)

2010-03-29 @ 15:24:33
URL: http://evelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0