8/11 2010 - Kort uppdatering




Fredagen
Var på VFU hela dagen till 14:00; hade 3 barn till frukost, 4 till lunch o 2 till mellanmål :P
Mycket avancerat med samling för fyra barn ... men dagen blev till slut väldigt bra med ett kladdkakemuffinsbak, en mysig promenad och många lästa böcker :)
Efter VFU:n hämtade jag sonen o tillsammans med sambon drog vi ner o handlade lite mat till helgen - blev broccoligratäng till kvällsmat!!


Lördagen
Morgonen tillbringade jag o sonen ute i trädgården där vi fixade lite; klippte av döda grenar o rensade i rabatterna :P Sambon däremot målade andra lagret på lill-pysens spjälsäng <3
På em blev det bio i Skövde med grannbarnen Lisa o Oliver, vi såg Toy Story 3.
Sonen var hur nöjd som helst :)



Efter bion åkte vi hem o käkade tacos med svärföräldrarna o sambons syrra Åsa :)
En trevlig myskväll <3


Söndagen
Igår var vi först en sväng i Skövde o shoppade lite nödvändiga saker; en eltandborste till sonen, ett överdrag till sambons Iphone 4 samt schampo mm till mej!
Var även inne på Babyproffsen o kollade vad nya däck kostade till vår barnvagn - priset för fyra däck slutade på nästan tusen spänn o på kvällen kollade vi på en ny vagn samt ringde på en via blocket.se som vi ska kolla in imorgon :)

Direkt efter stan bar det iväg hem till farsan där det bjöds på våfflor o dessutom red sonen en sväng på Bertus :)
Han blir stabilare i sadeln för varje gång o denna dag travade han tom några steg <3


Dagen
Idag har jag varit på VFU o idag var det ett antal fler barn!!
Dessutom firade vi min handledare Carina som fyllt år i helgen - det bjöds på kaffe o tårta :)
Annars idag har jag bara slappat då jag idag varit väääldigt trött, blir nog en ganska tidig kväll (sängen vid 22:00 iaf)


Hör av mej imorrn om planerna inför resten av veckan!
XoXo /E


Kommentarer
Postat av: evelina

Haha, jag reagerade lite på den här meningen (det låter som om du e kannibal :P:P)



-hade 3 barn till frukost, 4 till lunch o 2 till mellanmål :P

2010-11-26 @ 16:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0