27 september 2010 - Promenad i höstens färger

Hej hej!

Idag har jag o Annelie suttit med vårt examensarbete o fixat lite inför våra stundande intervjuer :P
Annars idag har jag o sonen varit på en underbar höstpromenad i alla färger o löv!!

Här kommer några bilder: 


  
Sonen in action på sin finfina kickboard <3



Det är JÄTTEKUL med löv <3


  
Fick tag i några superhöstiga bilder - underbart :)
Jag älskar fina höstdagar med låånga promenader o kvällarna då man kan tända en brasa, fixa några koppar varm choklad (med riktig kakao o socker - inget fusk här inte) o sedan sitta under en filt med familjen o mysa vid tv:n <3 helt super!!


Men nog om det, veckan är fullspäckad med plugg o examensarbete (detta bl.a. imorrn). På onsdag ska jag hälsa på VFU:n, plugga och på kvällen ska sonen till barngympan :) han älskar detta o är såå duktig, mamma är stolt över sin lilla grabb - som numera växer så det knakar o blir så stor, så stor!!
torsdag är det skolan som gäller hela dagen plus att jag o Annelie ska hämta våra diktafoner som ska användas flitigt på fredag då vi ska göra våra intervjuer *nervös*

I helgen är det även där ganska fullt; på lördag ska jag, sambon o sonen ut o käka på Joe's Steakhouse i Skövde för då har vi varit tillsammans i sex år!! Älskar honom mer för varje dag som går, även nu när han ligger i sängen o snorar <3
Slutligen på söndag är det dags för Olivers dop (sonens lilla kusin o sambons systerson) där jag o sambon ska vara faddrar till denna lilla krabat :)


Bilder på stooora magen kommer ikväll, för er som önskar det. Då har det förhoppningsvis lugnat sig lite här hemma :)
XoXo /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0